bara jag eller...?

Jag vet inte, men jag tror inte att alla bloggare bara kommer på vad de ska skriva när de sätter sig framför datorskärmen/mobilen? Inte jag i alla fall, t.ex. om man sitter på bussen och har allmänt tråkigt kanske man får idéer om vad man ska blogga om.
Men glömsk som jag är så glömmer jag ALLTID vad det var jag tänkte att blogga om, men jag får ju alltid så bra idéer när jag INTE har tillgång till en dator.

Jag kan störa mig så sådant, men det är kanske bara jag? Ibland är det så att jag kommer på det efter jag publicerat ett inlägg och då känns det lite onödigt att göra ett till inlägg 5 minuter senare...

Aja, nu ska jag fortsätta plugga, sen äta, --> träning!

ge mig snööööööööööööööö'

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort