Sometimes nothing feels for real

Har mått väldigt dåligt nu några dagar och gör det fortfarande,, men inget jag vill dra här...

I torsdags red jag barbacka på Blaze,, lilla myshäst^^ Sen tävla 80- 90 cm på finaste Ribston Apple igår,, det blev en andra plats,, efter en privat häst.. Skitduktig tjej hon som vann.

Sen vill jag verkligen säga att min kompis Caroline var dagens verkliga vinnare,, hon har kämpat med Titana hur länge som helst,, och nu gick dom äntligen felfritt och det blev en fjärde plats..

Hahaha, Ribston överhoppade sig duuuktigt mycket och var skithett X) Men kul tyckte han det var iaf,, jag också^^

Nu sitter jag med ridkläder på och ska dra till Blaze och rida dressyr i paddocken,,, sen blir det till Matilda ikväll,, och då kommer det hända grejjer med bloggen,, mer får ni se senare...^^

Men vi hörs ikväll,, ppuuusss(L)






Jag och Ribston i somras^^ Sista bilden är Billy skimmeln,, och Caroline och Titana längst bort^^




Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort