Trööött

Orkade inte blogga igår efter lektionen så sket i det,, men nu bloggar jag iaf^^

Kom hem lite tidigare idag för jag har varit och tagit Gardasilvaccination 2. Så gick lite tidigare från skolan. Jag har sprutfobi så det var inget vidare roligt. Har svimmat några gånger av sprutor också-.-

Men träningen igår gick superbra^^ Billy var liite seg i början,, men sen när vi hade hoppat fram sparkade han bakut, och då kom energin X) Så söt. Han hoppade super sen^^

Vi hoppade den här banan olika linjer och höjder:
(Jag är ju bara såååå duktig på att rita i Paint XD)


Vi hoppade bl.a dessa linjerna/banorna:





Har tyvärr varken bilder eller film-.-
Men tävlar på fredag,, så då blir det nog bilder iaf^^ TAGGAAAA!!!!

Vi hörs mer imorgon,,, kommer kanske ett inlägg lite senare,, annars imorgon,, puuusss(L)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort