Trååk

Hur många rosetter: Typ 15-20,, vet inte riktigt
Hur många 1a rosetter: Typ 5
Hur många segertäcken: Inga
Hur länge har du ridit: Har alltid ridit men började "på riktigt" när jag var typ 3-4,, sen på ridskola när jag var 6^^  
Hur många hästar har du ägt: Inga,, blir i framtiden^^
Har du tävlat någon annans häst: Japp,, bara tävlat andras hästar. 
Har du fått betalt för att rida: Nopp
Hösta procent du ridit på i dressyr och vilken klass det var: Haha, brukar inte tävla dressyr men senast var jag typ 8 år på en seeeg ridskolehäst, LC program på typ 54%,, skrattretande X)X)
Högsta hoppade hindret: 115 cm


Vad har du för?
Hjälm: En Coolmax från Hööks, en annan Höökshjälm, en annan Höökshjälm X) Men drömmen är väl en svart Samshield(L)
Stövlar/skor: Tretorn Advance,, Vinterläderridstövlar (märke??)
ridskor: Svarta jodhpurs
Sadel: Ingen egen
Träns: Inget eget
Transport: Ingen
Stalljacka: Många olika...
Ridbyxor: Måånga där med...
Tävlingsschabrak: Hmmm, vet inte riktigt,, brukar tävla mest med Agriaschabrak från ridskolan,, annars olika från mina egna...


Välj ett alternativ:
Skäck eller brun
Stövlar med snörning eller Stövlar utan snörning (Vet att mina Tretorn har snörning men jag har så breda vrister att jag måste ha det..-.-)
Ponny eller Häst
Hoppning eller Dressyr
Ridbana eller Ridhus
Trav eller galopp (Dåliga grenar där det bara handlar om pengar tycker jag,,, spel på hästar då... Min åsikt...
Brunt läder eller Svart läder
Pessoabett eller Kandar ,,OM det rids med försiktighet av rätt ryttare
Spån eller torv
Kyra K eller Kingsland


Om dig:
Vilken klubb tävlar du för? Eslövs Ridklubb
Vad heter din tränare? Marie Olsson nu
Tycker du han/hon är bra? Ja,, hon är bra och skitrolig. + i kanten där
Har du någon förebild inom ridsporten? Roffe no doubts
Styrkor inom ridningen? Relativt bra sits och kan variera min ridning efter hästen jag rider,, vill absolut inte låta skrytig nu..
Svagheter? Jag har lätt för att få liite för långa tyglar under passets/rundans gång,, så jag fokuserar mycket nu på att bibehålla kontakten och stödet i handen.
Tycker du själv att du rider bra? Ska jag vara ärlig så ja det tycker jag faktiskt,, vill fortfarande iiiinte låta skrytig så hoppas ni tar detta med en nypa salt...
Beskriv din drömhäst! En häst som är lugn, snäll och mysig i hanteringen och är het, het, het och framåt i ridningen och inte tjafsa i munnen,, ha en bra attityd och inte fega... Gärna en lite yngre, oförstörd häst. Över 160 cm i mankhöjd. Sen är ju en fräck färg alltid ett +^^
Hur klipper du din häst? Teddypäls blir det på Blaze på vintern X) Nä men jag rakar aldrig Blaze men klipper manen,, han har ganska tunn man så den går inte att ryka...


Kryssa i:
Tävlat klubbtävling [X]
Tävlat lokalt [ ]
Tävlat regionalt [ ]
Tävlat nationellt [ ]
Tävlat internationellt [ ]
Vart med i tidningen för att du vunnit en tävling [ ]
Har ramlat av på en tävling [ ]
Har hästintresserade föräldrar [/] mamma har haft egna hästar och varit jockey, (ridit galopphästar)
Har åkt mer än 3 timmar till en tävling [ ]
Har besökt Strömsholm [ ]
Har besökt Flyinge [X]
Har besökt Tullstorp [ ]
Har tolkat efter en häst [ ]
Har badat med en häst [/]
Har hoppat fälttävlans hinder [X] Fett kul!!!
Har ridit islandshäst [X] Fett kul det med,, gjort det 3 gånger varav en gång hos några kompisar,, alltså privata hästar.
Har kört en riktig travhäst [ ]
Svarat ärligt på alla frågorna i de här testet [X]


Jag vet att det känns som att jag är en riktig nolifer nu, men hade dötrist,, hörs, puuuusss(L)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort