Min jacka, hahah, trååk

Matilda skrev ju ett inlägg om att hon hade köpt en ny jacka,, så jag tänkte skriva om vad jag har för jacka^^

Jag har en vit Mc Kinley jacka, som inte alls var populär innan,, då var det Everest-jackorna som gällde... Tycker precis som Matilda och ville inte ha det som alla andra hade... 

Men denna jackan har jag haft sen sexan,, eller inte riktigt denna för jag köpte den på hösten/vintern -09, sen när jag hade haft jackan i några månader, så hade vi idrott, och när vi kom ut i omklädningsrummet igen så var min jacka borta,, bara min jacka var borta. Och sen fick jag inte tillbaka den utan den var liksom borta-.- Riktigt surt då den var nästan heeelt ny och kostade över 2000 kr-.-

Men jag fick iaf en ny lika dan för det var ju den jackan jag ville ha och hade valt så så fick det bli... Men jag har den jackan fortfarande då jag fick jacka i sexan för ca 5000 kr. Men jag gillar den fortfarande, dock har Mc Kinley jackorna blivit jättepoppis nu så än den ena, än den andra springer runt med den nya modellen,, som är snarlik,, men den ser myyycket billigare ut p g a att den är tunnare, "luddet" är inte lika stort och fluffigt och den är nu mer lik andra jackor... Jag tycker ju detta är en fördel då jag har den äldre och snyggare modellen^^

Aja,, blev ett ganska långt,  tråkigt inlägg om min jacka nu,, hahah, hoppas ni inte dog nu,, men jag tror ändå ni slutade läsa efter typ hälften X)

Men här har ni den äldre iaf (bilden gör den dock inte rättvis då den är myycket tjockare och finare i verkligheten) :



Mc Kinley,, det nya Everest... Enligt mig iaf^^

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort