Om man inte har ngt att göra...

...gör man detta.

Lovar du att vara ärlig? Absolut!

Du heter: Matilda

Smeknamn: Dean

Låt som när du är ledsen sörjer till?: "Someone like you" - Adele

Beroende av: Mobilen, fb, datorn, mat.

Vad tror folk om dig?: Att jag är en blyg tjej.

Stämmer det?: Ja delvis, men inte med alla folk.

Vad får du oftast komplimanger för?: Min ögon.

Vad säger du för att imponera på någon?: Haha, det ver jag inte.

Hur imponerar man på dig?: Vara sig själv, inte leka cool.

Brukar du skratta för dig själv?: Ja, väldigt ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Mmm<3

Var bor du?: Utanför Trelleborg.

Trivs du där?: Ja, fast för långt till allt.

Äger du några converse: Ja, 3 par! ♥

Sprit, cider, vin eller öl: Cider.

Brukar du bli för full: Nej.

Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk mot något: Nej.

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: Hej de e matilda.

Vem ringde du senast?: Celice

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frågade varför jag tog bussen...

Antal timmar sömn inatt: 8 ½

Sov du ensam: Ne, med kissen

Brukar du komma i tid: Ja, oftast.

När mår du bra: När jag är med människor jag gillar.

När blev du fotad senast: Vet inte.

Hur känner du dig nu: Känner mig trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit.
Vad tycker du om fötter: Usch!

Vad saknar du: Inget speciellt.

Hade du en bra kväll igår: Jadå

Favorit dryck på morgonen: Stickevatten eller juice

Rakar du benen: Ja ?

När brukar du oftast gå och lägga dig: 11

Är du blyg?: Ja, ibland

Sysslar du med någon idrott: Ja, ridning och innebandy

Vill du hellre ha mail än brev: Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Har du spytt offentligt: Tror inte det.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Se vad killar tänker.

Är du nöjd med ditt liv: Ja, rätt så.

Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte.

Vad gör du i morgon: Hästarna och plugga.

Vad är det värsta du vet?: Spindlar och lögnare.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Varierar, kan vara 0 ena veckan och 500 andra.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jag vet inte riktigt, tycker sådär om kändisar.

Vad längtar du till?: Julen och snön.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, de flesta.

Vad använder du för shampoo?: Ehm, tror det heter Sunsilk

Vad är det finaste du fått?: Kommer inte ihåg.

En speciell dag du minns: Finns många...

Hur gammal är du: 14

Tycker du om någon just nu: Ja, jag tycker om mina vänner och familj.

Du samlar på: Inget

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Moa

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: Nio

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Absolut!

När grät du senast: Ingen aning.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 9-12

Har du piercing: I öronen

Vill du gifta dig: När jag blir äldre, ja.

Vill du ha barn: När jag blir äldre, ja.

Solar du ofta: I solen, ja. På solarium, aldrig.

Är du bra på att laga mat: Hyfsat

Är du flygrädd: Lite

Hur vig är du: Som ett kylskåp.

Är du musikalisk?: Asså, nej tror inte det.

Vad dricker du helst när du är törstig: Stickevatten♥

Vilken är din favoritglass: Choklad.

Tror du på ett liv efter döden: Jag vet inte.

Tycker du om sushi: Aldrig smakat

Vad äter du helst när du ser på film: Glass eller godis

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du tandläkarskräck: Nej, inte så som på filmer

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!!

Vilken ögonfärg har du: Blågul

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Inte vad jag minns
Biter du på naglarna:
Ibland

Röker eller snusar du: Nej

Har du skrivkramp nu: Nej, faktiskt inte, mina fingrar och händer är vältränade...



Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort