va ett husdjur, spela ett husdjur, va ett husdjur, spela ett husdjur, puhh!

Bara jag som hatar den spotify-reklamen om Sims 3 Djurliv eller vad det är? De bara va ett husdjur, spela ett husdjur, va ett husdjur, spela ett husdjur, va ett husdjur, spela ett husdjur, va ett husdjur, spela ett husdjur, puhh!

Aja, till ngt heelt annat, jag sitter just nu och pluggar och bara är riiktigt skoltrött, och visst jag vet att måånga andra har det värre men det kan inte hjälpas hur jag än tycker.

Men nu ska jag fortsätta med min svenska som jag ska ändra efter att ha fått feedback, men det svåra är att jag inte fått ngn dålig respons så jag kan inte ändra den lixom, lätt då...

Men nog av mitt tråkiga snack! Just det, på lördag kommer det hända grejer här på bloggen/med bloggen, men vi snackar mer om det senare!

Kommer kanske ett inlägg senare, måste skriva av mig!

igga min sits och så men kolla finfina hästen!♥


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort