Förlåååt

Förlåt för att jag inte blogga igår men palla verkligen inte ^^ Men hemma från skolan nu. Skitjobbig dag idag med asjobbiga lektioner... Verkligen fredagskänsla -.-

Var i stallet igår iallafall och Blaze dumma sig när jag skulle rida ut -.- MEN han gör mig ändå alltid på gott humör när man kommer till stallet och han gnäggar:) Sen hänger han vid staketet till hagen tills han får komma in ;P Söting(L)

Sen när jag var nästan färdig i stallet så kommer ägaren till stallet (där står två hästar, Blaze och Red Isa. Ägarna till stallet äger också Red Isa och hade en skitfin hingst som de avlivade förra sommaren p g a ålder. Han tävlade SM, EM mm) och sa ; Visste du att det ska komma en ny häst till stallet. En shettis!!! Jag bara tänkte YES YES YES!! Älskar att mysa med shettisar:)

Ja, han kommer vilken dag som helst iallafall :D

Så ni får väl se lite bilder när han kommit. Ska även försöka ta med kameran imorgon och fota lite i stallet och hagarna och så (om någon är intresserad)

Så vi hörs väl senare då, blev sugen på att sno det testet av Matilda och göra, så jag gör det nu. Hoppas det är okejj Matilda!!





Random pics på mig och Matilda från Gran Canaria i vintras X)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort